Takuu

INR-TUOTETAKUU

Lupaamme toimittaa markkinoiden lujimmat ja parhaiten kulutusta kestävät kylpyhuonekalusteet – ja suhtaudumme tähän lupaukseen vakavasti. Olemme suorittaneet erittäin laajoja laboratoriotestejä, jotta pystymme tarjoamaan täyden 15 vuoden takuun sekä suihkuratkaisuille että kylpyhuonekalusteille. Tällä sivulla voit tutustua takuuseemme tarkemmin.

15 VUODEN TAKUU

Vuoden 2019 mallistosta alkaen myönnämme 15 vuoden materiaali- ja toimivuustakuun:

  • lipastoille ja kaappien rungoille
  • laatikoiden etulevyille ja kaappien oville
  • laatikoille ja kiskojärjestelmille
  • kalusteiden ja suihkujen saranoille
  • suihkuseinien laseille ja lasihyllyille (Svensk Planglasföreningin ohjeiden mukaisesti)
  • heloille, vetimille ja nupeille.

Vialliset osat korvataan saman tai vastaavan tuotteen nykyisestä valikoimasta. Mahdollisia asennuskustannuksia ei korvata. Takuu ei ole voimassa, jos asennus- ja hoito-ohjeita ei ole noudatettu. Se ei kata naarmuja, päivittäisen käytön tai vahinkojen aiheuttamia jälkiä eikä kuluvia osia, kuten tiivistelistoja, pyöriä, hanasuuttimia, lamppuja tai muuntajia. Takuu ei kata myöskään kylmyydestä johtuvia vaurioita eikä veden epäpuhtauksien aiheuttamia toimintahäiriöitä. Putki-, vesi- ja sähköasennukset täytyy tehdä ammattimaisesti, ja voimassa olevia normeja ja sääntöjä on noudatettava. Muilta osin sovelletaan kuluttajaviraston suosituksia.

Ennen vuotta 2019 valmistettujen kylpyhuonekalusteiden takuusta kerrotaan tässä PDF-tiedostossa.

VAHINKO JA TAKUUSELVITYS

Jos olet ostanut tuotteen jälleenmyyjältämme, käänny ensisijaisesti kyseisen  jälleenmyyjän puoleen. Sieltä autetaan sinut alkuun. 

Vasta rakennettu tai ostettu asunto

Jos kyse on vasta rakennetun tai ostetusta asunnon kalustuksesta, vikailmoitus tulee tehdä kiinteistöhuoltoon tai urakoitsijalle urakan hyväksymispäivästä alkaen koko rakennustakuun voimassaolon ajan. Kun rakennustakuu ei enää ole voimassa, voit ottaa yhteyttä INR:iin soittamalla numeroon 019 517 730 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@inr.fi. Liitä viestiisi mielellään kuva vauriosta.

Joissakin erikoistilanteissa lähetämme palveluneuvojan käymään paikalla. Jos palveluneuvoja lähetetään paikalle takuuilmoituksen vuoksi mutta vikaa ei voida todentaa, joudumme veloittamaan mahdolliset kustannukset sinulta. Samoin on siinä tapauksessa, että olet aiheuttanut vaurion itse esimerkiksi asentamalla tuotteen väärin tai käyttämällä sitä virheellisesti. Säilytäthän itse ostamasi tuotteen kuitin, sillä se toimii takuutodistuksena.

Ota huomioon, että takuu ei kata muita kustannuksia kuin toimittamamme tuotteen. Mahdolliset muut kustannukset korvataan asennusyrityksen tai käyttäjän vakuutuksesta.

Palvelu

Hoito-ohjeet

Lue, miten huolehdit INR-kylpyhuonekalustuksestasi mahdollisimman hyvin.

Lue lisää

Vaihtoehdot ja lisävarusteet kylpyhuonekalusteille

Materiaalit

Käytämme INR:llä vain parhaita luonnonmateriaaleja ja komposiitteja, jotta nauttisit kylpyhuoneessa viettämästäsi ajasta mahdollisimman paljon.

Lue lisää